موضوع پایان نامه

 

پیشنهاد موضوع پایان نامه

 

 

•    بررسی تاثیر خدمات پس از فروش شرکت x بر میزان رضایت مشتریان این شرکت مطالعه موردی : ……..
•    بررسی عوامل مؤثر بر میزان صادرات محصول x
•    بررسی عوامل مؤثر بر صادرات محصول x دراستانهای …….
•    بررسی نگرش صادر کنندگان در مورد تأثیر عوامل تولید، بازاررسانی و اطلاع رسانی به بازار بر صادرات محصول x در شهرستان ……………
•    تجزیه و تحلیل عوامل داخلی برای کسب مزیت رقابتی در شرکت x
•    امکان سنجی استقرار تجارت الکترونیک در صنایع شرکت x
•    بررسی ارتباط همکاری و عملکرد در بین مؤسسات صنایع دستی شهر …….(مورد مطالعه : …….)
•    بررسی موانع توسعه و صادرات محصول x ایران
•    انتخاب آمیخته بازاریابی مناسب با استفاده از تکنیک AHP با رویکرد برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی مطالعه موردی : شرکت x
•    بررسی تأثیر خصوصی سازی بر بهبود عملکرد واحدهای خصوصی شده شرکت مخابرات شهرستان x
•    مطالعه ویژگی های کارآفرینی مدیران ارشد صنایع x.
•    تکنولوژی اطلاعات و تأ ثیر آن بر اشتغال (مطالعه موردی: استان x)
•    بررسی نقش سیستم های اطلاعات بازاریابی در فرآیند تدوین استراتژی شرکتهای موجود در فهرست x

•    بررسی تأثیر مدیریت بازاریابی بر افزایش فروش داخلی و جهانی محصول x
•    بررسی عوامل مؤثر بر نگرش خریداران محصول x با نام های تجاری متفاوت در شهر x
•    بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک دولتی در شهر x
•    بررسی اثر بخشی فعالیتهای ترویجی انجام شده در زمینه بیمه های عمر توسط صنعت بیمه
•    بررسی تاثیر تجارت الکترونیک بر توسعه صادرات محصول x
•    بررسی رابطه بین کیفیت برنامه ریزی بازاریابی با عملکردصنایع مواد غذایی در شهر x
•    مطالعه عوامل موثر بر ترجیح مشتریان درانتخاب محصول x با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی مطالعه موردی:x

  • بررسی کارایی پرتفوی (سبد سهام) بیمه x  
    بررسی موقعیت و جایگاه بازار شرکت x و ارائه استراتژی های مرتبط با آن با استفاده از ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک
    بررسی تأثیر مدل EFQM به عملکرد شرکت x
    قیمت گذاری استراتژیک برای محصول x شرکت x در منطقه x
    بررسی تاثیر تجارت الکترونیک بر توسعه صادرات صنعت x  
    بررسی عوامل موثر بر استنباط گردشگران خارجی در مورد وجهه ایران به عنوان یک مقصد گردشگری
    بررسی تاثیر تبلیغات تجاری بر آگاهی و عمل خرید بیمه گذاران در زمینه بیمه های x در شهر x  
    بررسی تاثیر مدیریت با مشتری بر کسب مزیت رقابتی بانک x  
    بررسی آمادگی شرکت x جهت پذیرش مدیریت ارتباط با مشتری
    بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک x در شهر x  
    اندازه گیری کیفیت خدمات بانکی با استفاده از مدل سروکوال در بانک x شهر x
    رتبه بندی عوامل آمیخته بازاریابی در تصمیم خرید مصرف کنندگان محصول x
    بررسی عوامل موثربر انگیزش کارکنان شرکت x بر اساس تئوری هرزبرگ
    تعیین وضعیت مدیریت روابط با مشتری در شرکت x
    بررسی عوامل مؤثر بر تصمیم خرید خودرو x  
    عوامل موثر بر عملکرد تیم های مراقبت پرواز در فرودگاه x
    رتبه بندی عوامل بازاریابی موثر بر کانال توزیع صادرات محصول x  
    رابطه بین نگرش مشتریان و انتخاب آن ها در خرید محصول x
    بررسی عوامل مؤثـر بر فرآیند تصمیم‌گیری خریداران صادراتی محصولات x مورد مطالعه: شرکت x  20. عوامل موثر بر وفاداری مشتریان : مطالعه موردی بر مصرف کنندگان محصول x
    فضیلت های اخلاقی بازاریابی: بررسی دیدگاه متخصصین بازایابی و جامعه مصرف کننده
    بررسی تأثیر مدیریت رابطه با مشتری (CRM) بر عملکرد کلی مؤسسات مالی شهر x
    بررسی عوامل موثر بر قصد ترک خدمت کارکنان در شرکت x
    تأثیر سودآوری در تأمین مسئولیت اجتماعی سازمان : بررسی دیدگاه کارکنان و مشتریان شرکت x
    آمادگی برای پیاده سازی مدیریت روابط با مشتری؛ مطالعه ی موردی بانک x
    تاثیر ابزارهای پیشبرد فروش بر واکنش‎های پس از خرید مصرف ‎کنندگان مواد غذایی (مورد مطالعه: فروشگاههای x )
    رابطه بین کیفیت خدمات و ارزش نام تجاری در هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره استان‌های x
    موانع و چالش‌های توسعه گردشگری داخلی در استان x
    شکاف ‌های داخلی کیفیت خدمات و تحلیل ارتباط آن با رضایتمندی شغلی کارکنان در صنعت بیمه (مورد مطالعه: شرکت بیمه x)
    تعیین و اولویت بندی عوامل رضایتمندی نمایندگی های فروش شرکت x بر اساس روش FAHP
    طراحی یک مدل مفهومی برای پذیرش تجارت الکترونیک در موسسات کوچک و متوسط صنعتی شهر
  • ارائه یک مدل تلفیقی از تحلیل SWOT، به منظور تحلیل استرات‍‍ژیک مشتری محور مورد مطالعه : بانک x  
  • مقایسه اثربخشی شرکت‎های بیمه خصوصی و دولتی از دیدگاه رضایت بیمه‎ گذاران در شهر x با تاکید بر بخش خسارت بیمه x  
  • عوامل مؤثر بر پذیرش تجارت الکترونیک از نظر مدیران بنگاه¬های کوچک و متوسط منطقه آزاد تجاری- صنعتی x  
  • عوامل مؤثّر بر شکل گیری تصویر ذهنی مشتریان از بیمارستان های وابسته به سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی شهر x  
  • تاثیر بازاریابی اینترنتی بر افزایش درآمد هتلهای شهر x  
  • بررسی دلایل استفاده از بازاریابی رابطه مند در بین تامین کنندگان قطعات به شرکت x

 

مقطعتعداد صفحه
بررسی تاثیراتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران استانداری و حوزه ستادی ارشد - مدیریت بازرگانی106
بررسی انواع ناهنجاری های مربوط به عرضه عمومی اولیه سهام در بررسی اوراق بهادار تهرانارشد - مدیریت مالی155
تاثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران منطقه تهرانارشد - مدیریت دولتی144
سیستم های مدیریت محتوا ارشد - مدیریت124
بررسی عوامل موثر بر موفقیت  تخصصی بین المللی نمایشگاههای صادراتی در  توسعه صادرات کشورارشد - مدیریت دولتی134
توریست و تأثیر آن بر امنیت ملیارشد - مدیریت جهانگردی100
بررسی نگرش دینی برتفکر انتقادی دانشجویان علوم تربیتیارشد - مدیریت آموزشی106
برسی میزان سلامت اجتماعی در بین کارمندان آموزش و پرورش منطقه ۱۱ شهر تهرانارشد - مدیریت آموزشی117
بررسی خلاقیت دانش آموزان با نگرشهای فرزند پروری والدین در مدارس مقطع راهنمائی پسرانه و دخترانه استعدادهای درخشان شهر ارومیهارشد - مدیریت آموزشی138
بررسی رابطه ابعاد هوش عاطفی مدیران پرستاری با سبک رهبری تحول آفرین در بیمارستانهای استان خراسان رضویارشد - مدیریت اجراییخلاصه 28 صفحه
پایان‌نامه‌ی دکتری با عنوان «ارزیابی عملکرد بازارهای الکترونیکی B2Bدکتری - بازاریابی270
ارائه مدل عوامل کلیدی موفقیت دانش به منظور افزایش خلاقیت و یادگیری سازمانی در شرکت فرودگاههای کشورارشد - سیستم اطلاعاتی134
سیاستهای آموزشی فرانسهارشد - مدیریت آموزشی 
بررسی نحوه تاثیرتشویق در افزایش یادگیریارشد - مدیریت آموزشی78
نیل به رقابت‌پذیری از طریق توانمندی‌های بیرونی: مطالعه‌ی تجربی بنگاه‌های کوچک فن‌آوری محور»مقطع دکتری - کاملا لاتین270
سیستم کنترل خشک کن تفاله چغندرکاردانی - برق58
نقش انواع استراتژی های رقابتی در افزایش رقابت پذیری سازمانهای خصوصی براساس مدل پورترارشد - مدیریت بازرگانی146
محاسبه بهای تمام شده محصولات با استفاده از شبیه سازیارشد - مدیریت بازرگانی146
طبقه بندی مشتریان شبکه بانکی بر اساس ریسک اعتباری با استفاده ار مدلهای پیش بینی و تصمیم گیری چند معیارهارشد - مدیریت بازرگانی197
تأثیر رقابتهای فشرده و فزونی عرضه و تقاضا همواره به دو عامل اساسی یکی کیفیت و دیگری قیمتارشد - مدیریت بازرگانی167
بررسی ارتباط اهداف قیمت گذاری و روشهای قیمت گذاری در گستره خدماتارشد - مدیریت بازرگانی173
ارزیابی عملکرد بانک ملت با استفاده از مدل تعادل سازمانیارشد - مدیریت بازرگانی209
بررسی ارتباط بین هوش هیجانی EQ و رفتار شهروندی سازمانی OCBارشد - مدیریت بازرگانی240
بررسی ارتباط سود تقسیمی با بازده تحقیق یافته شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراقارشد - مدیریت بازرگانی64
بررسی تأثیر رویکرد قابلیت بر توسعه ذینفعان دولت الکترونیکارشد - مدیریت بازرگانی301
بررسی رابطه بین تحلیل رفتگی شغلی با رضایت شغلی مدیران مدارس متوسطه شهر همدانارشد - مدیریت بازرگانی110
بررسی رابطه بین تعارض سازمانی با خلاقیت کارکنان شرکت بیمه ایران (مطالعه موردی شهر ایلام)ارشد - مدیریت بازرگانی213
بررسی رابطه بین عدالت سازمانی ادراک شده کارکنان و اجرای اثربخشی استراتژی سازمان کارخانه جات صنایع غذایی استان آذربایجان غربیارشد - مدیریت بازرگانی240
بررسی رابطه سرمایه فکری با بازارگرایی در صنعت بیمه ایرانارشد - مدیریت بازرگانی155
بررسی رابطه میان عملکرد بازاریابی و مزیت رقابتی در بانکهای تجاری استان کردستانارشد - مدیریت بازرگانی220
بررسی سبکهای تصمیم گیری در سازمانهای دولتیارشد - مدیریت بازرگانی303
بررسی عوامل فشار زایی شغلی منابع انسانی در سازمان تأمین اجتماعی استان کردستانارشد - مدیریت بازرگانی81
بررسی میزان ابعادی سرمایه اجتماعی بر تعهد سازمانی کارکنان سازمانهای دولتی استان آذربایجان غربیارشد - مدیریت بازرگانی135
بررسی نقش گمرک الکترونیکی و تسهیل صادرات از دیدگاه کارشناسان و صادر کنندگان استان آذربایجان غربیارشد - مدیریت بازرگانی197
بررسی نقش گمرکی الکترونیکی به تسهیل صادرات از دیدگاه کارشناسان و صادر کنندگان در استان آذربایجان غربیارشد - مدیریت بازرگانی162
ارزیابی مشتری مداری براساس مدل سروکوئال در شهرداری استان مازندرانارشد - مدیریت اجرایی207
بخش بندی مشتریان بانک ملت شهر اراک و تعیین استراتژیهای مدیریت ارتباط با مشتری در هر بخشارشد - مدیریت اجرایی77
بررسی اثرات فناوری و اطلاعات بر توانمندسازی شغلی کارکنانارشد - مدیریت اجرایی115
بررسی ارتباط بین مهارت های کار آفرینانه مدیران واثربخشی سازمانی در کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMES)شهرستان سنندجارشد - مدیریت اجرایی158
بررسی تأثیر ابعاد اصلی شغل بر میزان تعهد سازمانی کارکنان سازمان تأمین اجتماعی شهرستان سنندجارشد - مدیریت اجرایی141
بررسی تأثیر اتوماسیون اداری بر رضایت مشتریارشد - مدیریت اجرایی157
ارزیابی عملکرد براساس کارت امتیازی متوازن bcicارشد - مدیریت اجرایی134
ارزیابی کیفی خدمات سازمان تأمین اجتماعی از دیدگاه مشتریان و کارکنانارشد - مدیریت اجرایی176
ارزیابی کیفیت ارائه خدمات با استفاده از مدل سرکوئالارشد - مدیریت اجرایی153
ارزیابی کیفیت خدمات سازمان تامین اجتماعی از دیدگاه مشتریان و کارکنانارشد - مدیریت اجرایی172
ارائه مدلی جهت مدیریت ریسک پروژه های پتروشیمی با تمرکز بر فاز ساختمان و نصبارشد - مدیریت اجرایی222
ارائه مدلی مناسب جهت تدوین استراتژی شرکتهای دولتی در ایران با استفاده از ترکیب مدلهای دیوید و هانگر ، مطالعه موردیارشد - مدیریت اجرایی366
ارائه مدلی مناسب جهت تدوین استراتژی شرکتهای دولتی در ایران با استفاده از ترکیب مدلهای دیویدوهانگرارشد - مدیریت اجرایی365
بررسی تأثیر سبکهای مدیریتی لیکرت بر تعهد سازمانی کارکنانارشد - مدیریت اجرایی128
بررسی رابطه بین ابعاد سه گانه شخصیتی (عزت نفس ، خود کنترلی و خود کارآمدی ) با میزان خلاقیت کارکنان دانشگاه آزاد سنندجارشد - مدیریت اجرایی115
بررسی رابطه سرمایه اجتماعی میزان تعهد سازمانی کارکنان در شعب بانک تجارت شهر سنندجارشد - مدیریت اجرایی228
بررسی رضایت مندی مشتریان بانک رفاه ارتباط آن با کیفیت خدمات بانکارشد - مدیریت اجرایی160
بررسی سلامت سازمانی و رابطه آن با سبک مدیریت مدیرانارشد - مدیریت اجرایی125
بررسی عوامل موثر بر رضایت بیمه گذاران در رابطه با مسئولیت مدنی مدیران و ناجیان استخر در بیمه دانا شعبه کرمانشاهارشد - مدیریت اجرایی143
بررسی مسائل بازار رسانی و بازاریابی محصول امروز در استان آذربایجان غربیارشد - مدیریت اجرایی132
بررسی مقایسه ای معیارهای عملکردی و غیر عملکردی در پرداخت پادشهای سازمانی و تأثیر آنها بر انگیزش کارکنان اداره کل فنی و حرفه ای استان کردستانارشد - مدیریت اجرایی153
مدیریت کلان زنجیره تامین در صنعت مرغداریارشد - مدیریت اجرایی153
اثر پیاده سازی سیستم اطلاعات پشتیبان تصمیم گیری در سازمانهاارشد - مدیریت مالی129
بررسی تأثیر ساختار حاکمیت شرکتی بر عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراقارشد - مدیریت مالی182
بررسی تأثیر سب رهبری از دیدگاه رنیس لیکرت برعملکرد کارکنان شعب بانک کشاورزی در استان کردستانارشد - مدیریت مالی136
بررسی حبابهای قیمتی در بازاز مسکن استان کردستانارشد - مدیریت مالی116
ارتباط هوش هیجانی EQ با تعارضات سازمانی در کارکنان بانکهای شهرستان ایلام با تأکید بر تعارضات فردیارشد - مدیریت مالی129
ارزیابی اثربخشی کانالهای اطلاع رسانی و تفهیم استراتژی ها به کارکنانارشد - مدیریت مالی159
بررسی رابطه سرمایه اجتماعی با میزان بهره وری در شبکه بانکیارشد - مدیریت مالی135
بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانهای دولتی استان کردستانارشد - مدیریت مالی173
بررسی عملکرد شرکت های خدمات از دیدگاه مشتریان با استفاده از مدل servauaارشد - مدیریت مالی166
بررسی عواما موثر بر جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی (FDI)ارشد - مدیریت مالی83
بررسی کارآیی شعب مختلف بانک رفاه در استان کردستان بر اساس مدل تحلیلی پوششی داده هاارشد - مدیریت مالی240
بررسی منشاء های ریسک و طبقه بندی آن ها در انواع مختلف بیمه های شرکت بیمه داناارشد - مدیریت مالی122
بررسی موانع استقرار سیستم اطلاعات مدیریت در ادارات دولتی استان ایلامارشد - مدیریت مالی145
بررسی تأثیر سبک رهبری به میزان کارآفرینی کارکنان در سازمانهای دولتی - مطالعه موردی استان کردستانارشد - مدیریت مالی101
تحلیل ساختار سرمایه بانک ملی ایران و ارائه الگویی برای آنارشد - مدیریت مالی123
تعیین میزان اثر عوامل مختلف بر موفقیت برنامه ریزی استراتژیک در شرکت سیمان ایلامارشد - مدیریت مالی151
سنجش عملکرد بانک بر پایه مدل کارت امتیازی متوازن مطالعه موردی شعب بانک سپه شهرستان سنندجارشد - مدیریت مالی146
مطالعه و بررسی ارتباط بین بازده و سود تقسیمی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار در ایران طی سالهای 80-87ارشد - مدیریت مالی166
معماری ساختار و اجزاء سیستم اطلاعات بازاریابی محصولات کشاورزیارشد - مدیریت مالی215
مقایسه نظام بانکداری اسلامی و غیر اسلامی مطالعه موردی بانک های شهرسنندجارشد - مدیریت مالی152
نقش بازارگرایی بر شاخصهای مالی اقتصادی بیمه ای شرکتهای بیمهارشد - مدیریت مالی173
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.